Google+ Haláli házasság: Képek

Haláli házasság

Tetszett? :)





d

Helyek:

4 hozzászólás érkezett.

  1. Ruby válasza:

    Húúúú! Nagyon állat képek! Ilyenek a szereplők? Bár igazából mindegy is mert az én szürkeállományom külön életet él, láthat a vaksi szemem bármit, ő úgyis felülbírálja.

  2. Unknown says:

    Ezeket én válogattam :D

    Amiken a hapik vannak azok a legjellemzőbbek Yzarra :P
    A bújós kép az mindkettőnknek tetszik.
    A vörös hajú pedig aki lefogja a lányt, nekem az nagyon tetszik :D Ez hasonlít Yzarra leginkább.
    Bár a hófehér haj szebb lenne XD és a szürke szemek :P Kivéve a báli kép a 4 taggal , az csak a téma miatt van beletéve :) SElfek, vagy vámpírok fene tudja :D Beöltözős buli nyammii :D

  3. Ana válasza:

    A vöröshajú képnél a kis szöszi leány pedig arra a bizonyos Athreára hasonlít=)

  4. Ruby válasza:

    Az én szerény véleményem, hogy az ajtós kép a legjellemzőbb a két főszereplőre. A szobájukban egyedül mindig lehullik az álarcuk. Yzarr pedig az utolsó kép, csak nem fehér a haja, jellemző rá a mogorva, elutasító nézés. Attól függetlenül, hogy néha meg tudnám fojtani egy kanál vízbe szeretem a figurát.

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :