Google+ Haláli házasság: Athrea dala Yzarrnak

Haláli házasság

Tetszett? :)

A  szöveg és dallam szabadon énekelhető bárki által, ám ha bárhol meglátom, hogy idegenek ezzel a tollal ékeskednek, arra nagyon csúnyán fogok nézni, mivel ez az első igazi dalom : by Ana


Reyres aka Yzarr user megjegyzése. : Ezt a dalt Athreana a kis ember nőstényke énekelte Yzarrnak, még nagyon régen.
Megjegyzem, Athreana és Shyara usere egy és ugyanaz a személy , így könnyű volt eme dalocskát megírni ;) Amit köszönök is neki! :)

Pussz! :D

Helyek:

6 hozzászólás érkezett.

  1. Ruby válasza:

    Waooooo!
    Nagyon szuper! Tetszik a dallam, és a szöveg is. Tökéletesen beleillik a történetbe. Gratulálok!!!!

  2. Ana válasza:

    hihi, örülök, hogy tetszik, Ruby! Én is nagyon megszerettem ezt a dalt, dallamot. Emellett esti altatódalként a húgomnak is énekeltem már:D

  3. Unknown says:

    Éééén, imádom! :D Nekem szöveg formában is nagyon tetszett már, alig vártam ezt a verziót, hogy felénekelje Ana :)

  4. Ruby válasza:

    Sziasztok!
    Annyira tetszik a dal, hogy ma már többször meghallgattam.
    Kedves Ana!
    Teljesen magával ragadott a költeményed, fantasztikus. Vettem a bátorságot, és folytattam úgy ahogy szerintem Shya énekelné Yzarr-nak.( majd egy kicsit később a történetet nézve)
    Szeretném veled, veletek megosztani, hogy lássátok "CSAK" ennyire vagyok odáig a sztoriért, hogy még verset is írok. Próbáltam énekelni közben, hogy hasonlítson az eredetihez, de engem még a zene is zavar annyira rossz hangom van. :)

    - Hogy mondjam el, hogy szeretlek téged
    Szavakba öntve semmi esélyem.
    Nem hiszed el, bármit is mondok
    Eltaszít tőlem a fájó múlt.
    - Itt vagyok veled, és mégse kellek
    Gyűlöleted, erősebb benned.
    Szememből könnyek peregnek lassan
    Lelkemet a bánat szaggatja szét.
    - Sötétben járok, a hold se világít
    Eltűnt a remény, már az se látszik.
    Hiába minden, nem lesz jó úgy sem
    Bizonytalan a jövőm kiléte.
    - Magadhoz húzol, de nem akarsz engem
    Kötelességből vagy csak mellettem.
    A szíved rég másé, a csalfa szép lányé
    Megfosztott minket a boldog jövőtől.
    - Csendesen sírok minden este,
    Hiába fekszek melletted én le.
    Sokára jön az álom szememre
    Figyellek téged, mozdul e tested.
    - Ha elalszok végre, szép az álmom
    Boldogan bújunk mi egymáshoz.
    Szeretsz engem, és én is szeretlek
    Ajkad enyémet érinti csendben.
    - Karodba zársz, így szívedbe élek
    Szorosan tartasz, míg el nem égek.
    Eljön a hajnal, majd felébredek
    Semmi sem történt, csak álmodtam veled.

  5. Unknown says:

    Atya ég Ruby *.* Teljesen meghatódtam *.* Én... ez olyan aranyos és szívhez szóló, hogy nem találok szavakat, csak érzem. Azt hiszem nagyon nagyon meghatódtam, de asszem ezt már írtam. Szép vers! Ezt is imádom :D Kíváncsi vok Ana mit fog hozzá szólni :P

  6. Ruby válasza:

    Örülök neki Hogy tetszett! Ana dala, és a Kettőtök története ihlette. A kis páros akit megformáltok fantasztikus egyéniségek, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy érzelem mentesen nem lehet olvasni az írásaitokat. Tegnap hallgattam meg a dalt először, és ma reggel az volt a második dolgok (első: kinyitni a sörözőt), hogy újra és újra meghallgattam. ekkor született meg az ötlet, hogy megírom a "Shya féle altatót". Még egyszer nagyon boldog vagyok, hogy elnyerte a tetszésedet. XD

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :