Google+ Haláli házasság: Életjel

Haláli házasság

Tetszett? :)

Biip biip!!
Élünk, vagyunk. Újra írunk és játszunk, (utólag is bocsánat a hosszú kihagyásért, volt egy időszak, amikor nem nagyon volt ihletem, sem időm...) bár a következő fejezet érkeztét nem tudom megjósolni.
Nugyodtan lehet sürgetni bennünket, hátha használ! :D

Ti éltek még?:D

Ana

Helyek:

4 hozzászólás érkezett.

  1. Ruby válasza:

    Sziasztok!
    Élünk? Alig, én legalább is! Nem tudom szavakba önteni, mennyire rühellem a hideget! Tegnap még a hó is esett szinte egész nap...
    Már alig várom a következő részt...
    Sürgessünk Titeket, az segít? (magamból kiindulva nem igazán)
    Akkor most csattogtatom a karikás ostoromat, és csúnya pillantást lövellek felétek dühtől izzó tekintettel, hogy majdnem két hónapig itt hagytatok parlagon egy árva fejezet nélkül.... Mérhetetlenül csalódott vagyok, és türelmetlenül kérlek benneteket, hogy minél hamarabb legyen friss!!!!
    Na, elég sürgető, és ijesztő voltam? :)

    Megjegyzés: természetesen apostoli türelemmel, és kitartóan várom a folytatást. Hiszen imádlak benneteket! :)

  2. Ana says:

    XD Tökéletesen! Tényleg megijedtemD:D:D Aztán meg reflexből vágtam rá, hoyg én is imádlakXD Akkora volt a kontraszt az ostorcsattogás és az apostoli türelem között, hogy még mésodik olvasásra is vigyorgokXD

  3. Nett válasza:

    én élek, élek. és nagyon várom már a frisset. akarom akarom akarom xd siessetek ! :D

  4. Unknown válasza:

    Ihhiii! XD Ittt vaok én is! :D

    Csak kicsit fáradt vok, dolgozok gőzerővel, hogy végre felkerülhessen ide is fejezet, de egy apró ötlet lefoglalta az agyamat XD
    Fent a sarokban, még nincs kész mert csak akkor lesz kész ha Rea majd végzett a bejegyzésesl :D

    Szóval megvagyok énis! :D Jah, és csak Firefoxban látható rendesen a működése... :)

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :