Google+ Haláli házasság: Obszidián Kígyó

Haláli házasság

Tetszett? :)

[38. fejezet után olvasd! ;) ]

 Themar krónikák 8.

A krónikás könyv igen vastag és több írás is szerepel benne.  

1.

 



Igazából, még most is emlékszem arra a pillanatra, amikor ez megtörtént. Kegyetlen idők jártak akkoriban. Folyton csatároztnunk kellett az életben maradásunkért. Egy nyugodt percünk sem lehetett. Akkor sokalltam be, amikor a kedvesemet megmérgezték. Nem volt látványos, és szerencsére nem kapott sokat belőle, de félő volt, hogy belehal... Nem tartozott közénk, vagyis nem Themar volt. Atyám akarata ellen cselekedtem, bár ő rendezte el a házasságot. Azt mondta, talál mást a nőstényem helyére.De mi ketten, az ő szavaival élve: "Botor módon ragaszkodunk egymáshoz..." Kötve hiszem, hogy bolondság lenne valakit tiszta szívből szeretni...
Egyébként a családunk amúgy is elítélte a családon belüli kapcsolatokat, ellenben a többi házzal. Talán, apám megmozdulása ébresztette rá őket arra, hogy igen is nyitniuk kellene... Mindegy... A lényeg, hogy évtizedek óta elutasította ezt a házon belüli családalapítási folyamatot, s ennek csak örülni tudok.
A nővérem, az maradjon is csak a nővérem... Pfh...
Amiről most fogok írni, kevésbé lesz megnyugtató. Szörnyű dolgot követtem el. Drága utódaim, ha olvasni fogjátok, szolgáljon számotokra okulásként!


Alkut kötöttem egy Kígyószellemmel! Obszidián Kígyónak nevezte magát. Nem volt könnyű véghez vinnem az alkut, cserébe... cserébe... szörnyű dolgot kért tőlem!
....


....
 Nem merek belekezdeni, pedig akkor milyen bátor voltam. Haragudni fogtok rám, tudom!


Először is a legendával kezdeném.








Obszidián Kígyó:

 Ritka és nagyon különleges lény. Egyesek varázslattal bíró kígyónak is hiszik, de nem mindenkinek adatik meg, hogy rájöjjön eme tulajdonságára. Kék csíkokat visel a bőrén, ha úgy csillan rajta a fény, s engedi hogy láthasd. Ritka kiváltság, egyesek szerint azért, hogy elüssön a közönséges fekete kígyótól. Lehet benne valami...
A leghalálosabb méreggel rendelkezik a földön, amit csak ismerünk. A többi kígyótól eltérően ő igényli az ősök közelségét. Minden kolóniának megvan a maga szent állata.


" Az Obszidián Kígyó a Themar család csodálatát élvezi már időtlen idők óta. Időnként úgy hírlik, más is látta ezt a nemes és veszélyes állatot, de csak a Themarok tudhatják az igazat."


Ez olvasható a Heraldikák című könyvben, ahol a többi címerállatról is olvashatsz... Csak kimásoltam a lényesebbet... Ami az idézőjel között van...  Ez pedig. :
  


A leghatásosabb s egyben legkiválóbb, gyorsan ölő méreggel rendelkezik, ám kevesen tudják csak, hogy ez a kígyó képes más kígyók mérgét is semlegesíteni. Közvetlenül a testbe juttatva s az állat harapásával.
Fogságban nem tartható, a birtokunk területén él az Ében Ligetben. Szereti, s elvárja, hogy áldozzanak neki, s természeténél fogva a véráldozat az, ami a számára elfogadható.


Az Ében Liget a forrás mellett található, nem messze tőle.

Az állat maga, nagyon alattomos, heves és szeszélyes. Sokáig huzakodtam vele, mire dűlőre jutottunk.
Kínáltam az életemet, az is kevés volt neki, azt felelte, hogy: “Fél élet, nem élet!”
Jobbat tudott, egy egészet akart, vagy még annál is többet, már bánom, hogy beleegyeztem.
A várandós feleségem utódainak egyikét kérte cserébe. “ Ez, igazán elfogadható ajánlat, két életért cserébe, nem gondolod?” még most is emlékszem a gúnytól csöpögő hangjára. S a teste, hogy tekergőzött a tisztáson, hatalmas volt és kéken hullámzottak rajta a pikkelyek.
Én persze, nem tudtam, hogy várandós a feleségem... De a gaz, a kígyó már rég tudott róla. Belementem az alkuba.... Kivittem a feleségem a tisztásra és a szemem láttára mélyesztette a kék, méregtől csöpögő fogát a testébe. Azt hittem, menten megöli, de  a nőstényem teste kéken felizzott, majd köré tekeredett a kígyó, és engem is odavont magához. Kénytelen voltam azt az éjszakát így tölteni. Reggelre a tisztáson voltam a feleségemmel, s csak a lelapult fű árulkodott arról, hogy az Obszidián is itt volt. Időnként áldoztam neki, életeket. A feleségem nem tudott róla, hogy hogyan élte túl az éjszakát. Belátom, botor dolog volt, hogy nem mondtam el neki... Most már tudja, és nagyon neheztel rám...


....
....



Hogy mit tudok, azóta? A nőstényem ikreket szült. fiú ikreket, s ebből az egyik tekintete sosem vöröslik. Nem sírt fel , amikor megszületett, s látom...látom a tekintetében a Kígyó szűk pupilláját. S érzem, ugyanazt a megszelídíthetetlenséget benne... A fiamban!
˙(más macskakaparása a gyöngybetűk alatt.)
Te, rohadék... Ezt jól elintézted... Nem csak a te fiad... de az enyém is... B.T.
Nem szidlak, hisz már nem láthatod.... de ezt megcsináltad! F.T. 
Csatlakoznék Breathhoz és Faerethhez.... S.T. 
Én... ez... szörnyű... M.T.
.....
.....
...
... Nem vészes... tűrhető... D.T.
...
....
(Számos Themar apuka kézjegye és megjegyzése.)
Az Öcsém teljesen magába fordult... Szerencse, hogy van másolat a könyvből, majdnem széttépte ezt... Z.T.
A Bátyám átkozottul szerencsés....K.T. ( Szerintem nem, de hagyjuk...K.T. báty.) 
 .....
.....Kimondottan kibírható volt... a vele való találkozás. Sz.T.
....
 ... (számtalan bejegyzéssel később... testvérek, apák sirámai után, ismerős nevek...)
....
...
 .....
Az ikrek világra jöttek, de a fiatalabbik belehalt a születésébe. A feleségem beleőrült. Yzarr fiam, él és virul. Talán, megszakadt az átok, de a tekintete, kéken villant és fekete csíkká szűkült a pupillája. Azóta ezüstszínű a tekintete s nyugodt, de a jelleme heves... Alig lehet bírni vele, kemény kézzel kell fogni... E.T.
Roppant biztató élet elébe nézek, nem gondolják? Y.T. / 10


 

Az áldozás: 



Éjközépkor hív magához, s hogy mit teszel elébe, az csak rajtad áll. Sose mondja meg mit kér előre. De szereti a nagy és egészséges áldozatokat. A Themarokat nem bántja. 

Szereti ha tisztelik... én utálom.... Utálom, hogy van egy nagyobb hatalom, ami engem irányíthat...
Kiegyeztünk... 
Életeket adok neki... Életeket kell adnunk neki! Mi, akik viseljük az "áldását". Kegyetlen...gyilkosok...lettünk... ( a sorok megcsúsztak és elmaszatolódtak némely szónál.)
A mi életünkért még több életet kér cserébe. 




Szegény bátyó... Sajnálom... T.T. 
Szintén.... H.T....
-II-
-II-

-II-
,..... (több macskaköröm a beírás után.) 












Helyek:

2 hozzászólás érkezett.

  1. Ruby válasza:

    Minden családban vannak sötét titkok....
    Nagyon jól néz ki a kis jószág! :)

  2. Unknown says:

    Egghen... :D Muszáj volt ide is :P
    Köszönke a képért :P

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :