Google+ Haláli házasság: Árnyoldalak

Haláli házasság

Tetszett? :)

[38. fejezet után olvasd! ;) ]

 Themar krónikák 8.

A krónikás könyv igen vastag és több írás is szerepel benne.  

ÁRNYOLDALAK

 F. & A. Themar Urak története


Megpróbáltuk... mi mindent megpróbáltunk, hogy vége szakadjon ennek az átoknak... Bár nem tudtuk, mit tehetnénk, a nagyapám, az apám és én is ott ültünk a könyvtárban és számtalan családi könyvet átrágtunk, hátha találunk valami kézzelfoghatót,valami jelet vagy lehetőséget, amellyel megzabolázhatnánk a Kígyót. De nem így történt. Órák, napok teltek néma kutatással, de eredményre nem jutottunk.
Itt ülök megkövülten, és órák óta az üres pergament nézem... Néha... néha eszembe jut, hogy mit kéne tennem, mi lenne a helyes. A bátyám magára haragította a kígyót. Az első felesége meddő volt, s hogy a vérvonal tovább haladhasson, a kígyó eltette láb alól... Ne kérdezzétek, hogyan; szörnyű volt... A hangok még most is kísértenek.
Azóta a fivérem két feleséget mutatott neki, mindkettő szemrevaló teremtés volt és igen neves családból valóak. De azok sem nyerték el a tetszését. Maga akart választani "termékeny méhet"... Ahogyan állítólag a kígyó mondta. 

Sokan beleőrültek a terhekbe, amit a kígyó rájuk testált.
Az én szelíd lelkű bátyám sem bírta tovább, s végül elvette a maga által választott nőstényt. Magasról tett a Kígyó utasítására. Ám az, büntetésül megfosztotta az adománytól, így most bennem él. Csakhogy én nem akarom ezt, túl kegyetlen hozzám képest...Nem vagyok hajlandó megfelelni az elvárásainak.

Nincs asszonyom, nem is szeretnék. Ha tudnák...ha tudnák, hogy.... Képtelenség, nem fogadnák el úgy sem. 
Ezen sorokkal búcsúzom tőled, drága bátyám, atyám és nagyapám! Félek, én kevés vagyok kielégíteni a kígyó vérszomját, így megelőzöm a bajt. Tettemmel talán megszakad eme "átok/áldás" ki, hogy nevezi. 

F.T.

Az öcsém...(elmaszatolódott a tinta.) .... hihetetlen, hiányzik és szeretem. Még most is jelen időben gondolok rá.
Bolond flótás! Ha tudná, hogy a tette nem ért semmit - SEMMIT! .....
Itt vagyok, pár nappal a halála után... Néhány kígyóharapással gazdagodva.
Szép temetése volt az öcsémnek.  S a dühöm és az elkeseredettségem nagyobb, mint volt! Nem baj, legalább van hol kamatoztatnom ezt a vérszomjat...

Tulajdonképen már hiányzott, ha ezt mondhatom. Mindig is bennem élt és bennem is lesz. Elvonási tüneteim voltak? Talán, pedig semmi elmebódító szert nem használt. Csak a lényemnek egy része, a vadabb, ösztönösebb és kegyetlenebb, hiányzott belőlem. 
Úgy hiszem, így akart büntetni. Az új feleségemet elfogadta. Azt hiszem, beletörődtem a sorsomba.
Hiányzik az öcsém.



A.T.









Helyek:

3 hozzászólás érkezett.

  1. Ruby válasza:

    Ha jól értelmezem a kígyó választ nőt, és intézi az ikreket?! Az egyik normális a másik meg kígyós.... kisarkítva a dolgot.
    Van baj nem kevés!!

  2. Unknown says:

    Bizonyos esetekben igen, ha meddő a nőstény, akkor mindenképpen. Meg tudná oldali a kígyó, de ahhoz... újabb egyesség kéne XD Nem akartam bedurvulni még jobban XD :D

  3. Ana válasza:

    Épeszű hím az ősök és saját átkuk kárán tanulva nem folyamodik a kígyóhoz segítségért! :D

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :