Google+ Haláli házasság: Árnyoldalak III.

Haláli házasság

Tetszett? :)

[38. fejezet után olvasd! ;) ]

 Themar krónikák 8.

A krónikás könyv igen vastag és több írás is szerepel benne.  

ÁRNYOLDALAK 

Yzarr Themar

 Utolsó örökös.

 

Nem tudom, hogy hol kezdjem! A feleségem beleőrült a második fiúnk halálába. Yzarr fiam, zárkózott, ilyet még nem láttam. Ahogy cseperedik úgy lesz zárkózottabb, a bálok nem érdeklik. Viszont igen széles látókörrel és magas tudásszomjjal rendelkezik. Számos dolgot megtanult, zongorázik, imád futni és lovagolni, az akrobatika a kedvence. Úgy tekereg mint egy kígyó. A derekamig sem ért, amikor már a hátra szaltójától szívbajt kaptam, magasról ugrott és mindig jól érkezett a földre! Szerencsére! A víz is kivert... Zárkózott volt ugyanakkor, megzabolázhatatlan, heves, ha igazságtalanságról volt szó vagy netán az ő dolgai kerültek előtérbe.  Hogy, miért írom most ezen sorokat? Muszáj, eljött az a pillanat, amikor írnom kell egyetlen fiamról és arról, hogy az ág véglegesen megszakadni látszik!

A fiam, egészen hat éves koráig nagyon visszahúzódó volt. Ibreath ekkor terhes lett s egy gyönyörű kislánnyal áldotta meg ezt a házat. Még az elme baja sem volt annyira elviselhetetlen ezekben az időkben.
A fiúnk, az első perctől kezdve imádta a kicsi Yazirát. A nevet is ő választotta neki. Már, azt várja, hogy játszani tudjanak! Mintha a benne lakozó erő is csillapodott volna. Meg kell hogy valljam, a Kígyó jelenléte a gyerekkel nem tűnt el belőlem. Azt hiszem ezzel mind így vagyunk, voltunk.
A jelek... Korán megmutatkoztak rajta. Sokkal hamarabb mint eddig bármikor. Fiatalon szembesült a kígyó kiismerhetetlen haragjával és vérszomjával. Sajnálom érte. Még az én tekintetem sem kéklett fel úgy, mint Yzarré. Természetesnek vette , holott, nem kéne. Láttam, hogy viaskodik magával napokig, hetekig de aztán elcsendesült. Mint minden más is, ami eddig boldoggá tette, kifakult, még Theresa is alig tudta jó kedvre deríteni. Őt szemeltük  ki neki feleségnek, régóta ismerik egymást. S igen jó a viszonycsaládjaink között.

Yazira egyre jobban cseperedik és gyökeres ellentéte Yzarrnak, a kis nyíltsága és féktelensége kihámozza a fiamat a burokból amit maga köré épített. Már nem csintalankodik a bálokon, csendes szemlélője lett az eseményeknek, jó színész. Ha tudja még velünk is elhiteti, hogy milyen jól érzi magát a bálon. 
Látom, ahogyan Theresára néz, többször, lopva. Szerintem tényleg jó választás lesz neki.

Időnként elővillan a ragadozó tekintete, ekkor eltávolítom a ház köteléből. Féltem! 

A fiam, tizennégy évesen házasodni készül! Agyrém. Az asszony tényleg megbolondult. Fiatal... Kész szerencse, hogy ezt a részét már nem olvassa a könyvnek. Az összes krónikás könyvet elzártuk előle. Senki sem adhatja neki oda. Vigyázzatok rá kérlek, hogy ne kerüljön a kezébe. 

Yzarr fiam, megházasodott. Nem tehettem mást. Az utódok kellenek... De ilyen fiatalon?! Könyörgöm, hol van az én szeretni való feleségem, egy "Hárpia lett" ahogy Elriath is mondja.


A nászéjszaka szörnyű volt. A átkozott fruska meg akarta ölni a fiamat! A nász éjjelén. Hogy hogyan?! Nem írnám le, ezt meghagyom neki, hogy közölje. Majd, egyszer. 

Minden remény elveszett! A fiam, férfivá vált, tizennégy évesen, megtette amit meg kellett tennie...


Elriath Themar vagyok,a ház új Ura. Elezear, meghalt, a fiát védte s bár jogosan... 
Yzarr... eltünt, a fivéremnek megígértem, hogy soha többet nem fogom a fiút ilyen házasságba sodorni, ezt el is mondtam a fiúnak, de az nem hallgatott rám. Úgy hiszem, hajtotta a vére. Remélem jó sorsa van. 
Tudtommal a Theresa családjához tartozó merényletet is ő követte el... Büszke vagyok rá, jó harcost neveltünk belőle. Bárcsak... bárcsak a mi sorainkat erősíthetné.  

Attól tartok, Yzarr eltűnésével a vérvonal végleg megszakad. A kígyó nőstényeket nem fogad el vezetőnek, megértem. Őket én sem tenném ki ilyen veszélynek.

Elriath Themar.










Helyek:

Egy válasz eddig.:.

  1. Ruby válasza:

    Szuperek a képek is a leírással együtt!
    ...És mondja valaki hogy úri családba még a születés sem nehéz...

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :