Google+ Haláli házasság: Az altató előtt

Haláli házasság

Tetszett? :)

Miért?
Újra és újra belefutok ugyanabba az ostoba hibába. Mindig elfelejtem, mennyire zavarja őt a jelenlétem. Sosem akarom, mégis mindig megsértem a személyes terét.
Nekem aztán tudnom kéne, milyen, amikor nem lehet kizárni valakit a szobámból, mert különben azt mondják, undok vagyok a húgommal... Bizonyára ennyire idegesítő lehetek én is neki...
De mégis.. ez vagyok én, képtelen vagyok másképp viselkedni!
Most is.. legszívesebben megkeresném, hogy kiengeszteljem, vagy bocsánatot kérjek.. De az utóbbi már megvolt, és fel sem tűnt neki; és bizonyára a pokolba kíván, és jobban örülne egy nyugodt estének.

Annyira bánt, hogy már megint haragszik! És nem is az a rossz, ahogy akkor viselkedik, mikor dühös.. Jó, igen, az is ijesztő.. kegyetlenül meg tud rémíteni, mert nem tudom, mikor mozdul úgy, hogy az fájjon is. De... a tudat, hogy már megint én vagyok a hibás és én vagyok a teher... Annyira utálom.
És akárhányszor elhatározom, hogy egy időre tényleg igyekszem tiszteletben tartani az igényeit és békén hagyni... akkor elkezdenek fájni a jeleim.
Viszont a mai után tényleg, ismétlem, tényleg nem akaszkodhatok rá többet. Azaz.. ma este legalábbis. Jobb, ha megoldom az alvásomat máshogy.

Helyek:

2 hozzászólás érkezett.

  1. Ruby válasza:

    Annyira Shya-ra vall. A szívem szakadt meg érte mikor olvastam a fejezetbe. Elgondolkodtam rajta, és igazat kell neki adnom, hogy tényleg Yzarr idegein táncol, és már a száztagú cigányzenekar kíséretében.

  2. Ana válasza:

    :D:D:D Száztagú cigányzenekar kíséretébenxd Ejj, de rasszista megjegyzés volt, pfujj:D (remélem, érzed az iróniát;) ) :D

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :