Google+ Haláli házasság: Képek, mert azokból sosem elég.

Haláli házasság

Tetszett? :)

A képek többsége Deviantartról származik, ahogyan pénzügyi hasznunk sem származik a képekből, csupán élményszerzés céljából mutogatjuk őket, amik valamelyest passzolnak a történet karaktereihez. Játékot is kitaláltam, megszámozom őket és ti ha kedvetek tarja, komiba beírhatjátok, hogy melyik karira gondoltunk ;)


1

2   
3   
4   
5 
6 
7 
8 

9 

10 
11 
12 

5 
Van aminek még nincs tulajdonosa arra kíváncsiak vagyunk ti, mit/kit gondolnátok szereplőnek. Még később ha tetszik nektek is, lesz ilyen játékocska :D

Puszi nektek!

Helyek:

8 hozzászólás érkezett.

  1. Ruby válasza:

    Jaj, de cuki nyuszi! Ez tuti Yzarr játéka volt!!!! (hangosan röhög, ahogy maga elé képzeli az úrfi mérges arcát a komira)
    Nem bírtam kihagyni!!! hihihi

  2. Nett válasza:

    xD biztos, hogy az övé volt *elképzeli, ahogyan Yzarr esténként magához öleli a nyusziját* xDD

  3. Ruby válasza:

    A nyuszit leszámítva, amit ha jól látok Nett is Yzarr-nak tulajdonított a képek a következő szereplők:
    1. Dorean - De a Méregfogak képek szerint akár Yzarr is lehet.
    Tegyük hozzá (szerény véleményem)Yzarr a vörös hajú képen a legdögösebb, az nagyon ott van!!!! Bár nem semmi fehér hajjal sem.
    2. Shya - nincs sok kétségem felőle
    4.-11. Szintén Shya-ra illik.
    11. Yazi - annyira aranyos, és bájos.
    9. Értelem szerűen Yzarr lova hogy is hívják... tudom, de most nem tudom :) (csődör, és a kanca+ reméljük kiscsikó)
    5. ÉS A NYUSZI!!!!!

  4. Ana válasza:

    A vöröshajú 5-ös kép.. Nos, szerintem az egy pasi:D:D Úgyhogy meglepne, ha Shyának hinnétek őt! :D:D
    ÉÉÉs, komoly kérdés: vajon ki lehet a fekete ruhás, rövid hajú nőszemély a 3-as képen? Na? Na? Na? :D
    Egyébként én a 6-os képen is eltöprengek, hogy kinek adjam:)
    Ruby: a 11-es Yazi, az a rózsaszín ruhás, 12-esre vonatkozott, ugye?:D:D

  5. Unknown says:

    *Párnája alá rejti azt az ominózus plüss dolgot, mi több! A Kisnőstény térfelére tuszkolja.*

    Hehe :D Igen, egyébként igen hasonlít Yzarr és Dorean végre valaki észre vette :D Nemhiába volt a vörös szem festés :P
    9. mutatok képet a szülőkről :D
    6. kire gondoltál Ana?

  6. Ana válasza:

    * Shya meglepve nnéz a plüssre, majd Yzarra, majd ismét a nyuszira, megnézi, méregeti, majd megöleli, s azzal a lendülettel ugrik a srác nyakába is."
    - Ajándék? Köszönöööm! :P

    6. Yazirára, ki másra?:D ennyire ártatlan és rácsodálkozó még Shya sem nagyon tudna lenni, vagy igen?:D

  7. Ruby válasza:

    Nem erre a vörös hajú képre gondoltam, hanem egy másikra. Esküdni mertem volna, hogy a facebook oldaladon lévő kép itt is fenn van (hosszú vörös haj falnak támaszkodik, profilból..)
    Na az Yzarr az én szemembe. Bár van még egy két olyan kép, amin a mimikák tökéletesen jellemzik.
    Egyet értek a 6-os Yazi.
    A 11-esre gondoltam még Yazi-nak számomra az alatta lévő már túl kislányos.
    3-as kép: Érdekes. Lehet Yazi, és az anyja? A fekete ruhás nő távolság tartó, és gőgös. A lány mellette pedig kedvesen néz rá, akár szeretetteljesnek is mondhatnám.

  8. Unknown says:

    *Yzarr megnyugodva és persze teljes férfiasságának tudatában , hogy megszabadult a gyanú árnyékától, amely egy szőrös édes lénnyel hozta össze, dől hátra az érzelmi kitöréstől ujjongó jegyesével az ágyon.*
    - Nem úgy néz ki? - morogja szórakozottan.

    Ana : AAAmúgy igen :D Nem hiszem, bár mutathat Yzarr olyat hogy íígy nézzen XD

    Ruby: Meegvan, kukkants be Yzarr profiljába. Előhalásztam neked, hogy ne hiányold, egyébként azt a képet én is szeretem , sőt imádom XD
    A 3. képet Themar részről megcáfolni kívánom, de erősen XD Pffijpfíííj XD Ezt Anára bízom ;) És már lehet hogy ezzel is túl sokat árultam el XD

Vélemény hiány, azonnali utánpótlás szükségeltetik! :